Thursday, May 7, 2009


Jam : 1.05 pagi...
mood: happy
lagu: Right Now By Akon

aku happy waktu nih sbb aku menang boling kejap tadi...dapt no 10...hahahahaha dapat la RM 100 ngan tin 100+ 4 tin...huhuhuhuh~ ingat nak open table tros tadi sbb da menang kan...tapi pk balik aku nak pkai duit tuh byk sangat hal nnt dari aku membazir mlm2 ladies nite nih...bukan aku dapat ape pown..ahaks...aku xcaye aku dapat no 10 sbb aku tgk orang lain lagi dasyat..sume nye mmg kaki main duit kat boling alley tuh...mmg kaki betting sumer...klo org boling ckp..'money bowler' la...aku main skor aku yg mcm ni pon no 10...248, 258, 212, 198, 243...cube bygkan bertapa dasyatnye pemain g lain...cibai tol...adui kecewa aku...tapi aku menang duit nih pon aku blanja mak aku mkn tadi..sbb die kuarkan modal suruh aku main...
soo...aktiviti arini bangun pagi kerja, balik kerja tido...pastu main boling...tu jer...hahaha alangkah bosan nye aku ari nih...hahaha sbenarnyer da xde idea nak tulih...nnt aku tulih lagi k...!

2 comments:

  1. yaaa...
    dwit betambah...
    xsba2 tggu blan 7 neh~~
    ngahahah

    ReplyDelete
  2. dgr cte nk "chalen" i ... ??
    buleh2 ...
    takde hal ...
    hihi

    ReplyDelete