Monday, May 4, 2009



zasssssss......aku down load dah gambar lama2 aku...hahaha aku rindu zaman2 nih...for ur info gamba ramai2 tuh adalah gambar family aku yg aku sayang...diorang sakit means aku pon sakit...aku respect org yg didalam gambar nih...expecially yg mencangkung ngan yg bju putih tuh...diorang dah memeriahkan idup aku...aku anggap diorang lebey dari adik bradik aku sendiri..da mcm nadi aku...tampa diorang xmeriah idup aku..semoga dey all success...love u all!

CANCER -
The Cutie
MOST AMAZING KISSER.
Very high appeal.
Love is one of a kind.
Very romantic.
Most caring person you will ever meet!
Entirely creative.
Extremely random and proud of it.
Freak.
Spontaneous.
Great telling stories.(siram Kuat kowt hahahah!)
Not a Fighter, But will Knock your lights out if it comes down to it.(Yg ni aku xtau??)
Someone you should hold on to.

No comments:

Post a Comment