Monday, May 25, 2009

sakit jiwa dan raga!

arinih ari aku btol fedup n rasa nak balik ipoh nak selesaikan perbalahan yg mcm bodoh...melayan perangai org yg berusia lebey 20 tahun yg mempunyai pangkat yang menarik tetapi berperangai seperti budak2....aku sakit hati bukan ape...mereka ni lah yg menjadi penyebab rosaknya hubungan baik pBB antara org2 yg aku sayang..kepada mereka yg terbaca nih...dah dah la! hentikan menda bodoh nih...jgn sebab korang org yg aku sayang membawa diri...mmg aku carik korang sampai lubang cacing...tu janji aku!...hmmm aku sakit ati ni ditambah lagi dgn kekalahan aku time main boling ari sabtu arituh...ada ka patut...org tgh best main da dapat line tibe2 pegi oiling! wtf!! mmg aku serabai kene cari line balik...dari average aku 190 ke 200 aku main 150 je...sial punyer maintanace kat daiman.! sakit jiwa aku...aku target nak bayar bil tepon aku hasil kemenangan tapi jadi camni xpasal2 kene outstanding...xdpt la ku berurusan ngan telepon aku...adoi!! aaaaaa tekanan jiwa den!!! aku xmampu nk ckpa pe just nak org2 yg aku sayang tahu yg aku akan balik minggu depan sembang ngan korang...hang out ngan korang dan sejukkan aty korang yg panas...!! klo ade masa! aku yg nak jumpe aperhal yg xpuas ati sgt...bersuara je lebey! aku nak tgk... tu je aku nak luahkan...sayang korang sume expecially along ngan angah! WHEREEVER U ARE...WHAT EVER HAPPENED! I ALWAYS BEHIND AND BESIDE U ALL! thats my promise!!!

No comments:

Post a Comment